خدمات درمانی در منزل

عرفان سلامت ارائه دهنده خدمات درمانی و پرستاری در منزل

خدمات درمانی در منزل

عرفان سلامت ارائه دهنده خدمات درمانی و پرستاری در منزل

گروه خدمات درمانی عرفان سلامت ارائه دهنده خدمات درمانی پرستاری در منزل می باشد. این گروه با تجربه های بیمارستان عرفان و عرفان نیایش ازائه دهنده خدماتی چون پرستاری در منزل و کلینیک خواب می باشد.

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که افراد ممکن است ذهنشان را مشغول کند آن است که چطور ممکن است خدماتی مثل سونوگرافی را در منزل دریافت کرد؟ آیا این امکان وجود دارد که ما در خانه خودمان باشیم و دستگاه های رادیولوژی رو به منزلمان بیاورند و ما سونوگرافی را انجام دهیم؟ 

در قرن 21 این امکان برای افراد فراهم شده است که کلیه خدمات از این دست را در منزل خودشان انجام دهند. انجام این عمل در خانه می تواند خیلی جذاب باشد که شما در منزل خود باشید و سپس پزشک بالای سر شما حاضر شود و سونوگرافی از نوزاد کوچولوتان را در منزل انجام دهید.

انجام تصویر برداری سونوگرافی در منزل اکنون توسط موسسه های بسیاری در ایران انجام می شود و البته به لطف دستگاه رادیولوژی پرتابل این موضوع تا حدود زیادی ممکن شده است.

در سونوگرافی از امواج اولتراسوند یا امواج صوتی با فراکانس بالا استفاده می شود. از این روش می توان برای برسی احشاء داخل شکم و لگن مانند : کلیه ها و مجاری ادراری، رحم و تخمدان ها، کبد و کیسه صفرا و مجاری صفراوی، پروستات، مثانه، طحال و همچنین بیضه ها و تیروئید و عروق خونی استفاده کرد.

انجام خدمات رادیولوژی در منزل برای کلیه افرادی که به هر دلیل نمی توانند به کلینیک ها و بیمارستان ها مراجعه نمایند توصیه می شود. 

منبع : عرفان سلامت

  • ۹۸/۰۲/۱۹
  • صابر علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی